lørdag 21. januar 2012

Flere sitteunderlag og pulsvanter

Jeg har visst fått dilla på disse. Det er så enkelt å strikke, trenger ikke noe tankevirksomhet. Noen ganger er det deilig med sånne prosjekter. Jeg har også denne gangen tatt utgangspunkt i mønster fra Garnstudio. Disse er lagt i eplabutikken min. Jeg var så heldig å få masse Drops Eskimotil jul, så det kommer flere av disse etterhvert.



Det har snødd så mye i dag, men synes det var greit lys.


Her har jeg brukt samme farge, men forskjellig innfarging.
Dette ble mye mindre ved toving også, uten at jeg vet hvorfor. Det skjer underlige ting ved toving noen ganger:)


Og mens jeg strikker neste sitteunderlag så har jeg begynt på et par pulsvanter. (Ravelry, krever innlogging.) Jeg bruker Bugga. Firmaet The Sanguine Gryphon som laget dette garnet finnes ikke mer. Men de har delt seg i to forskjellige firmaer, The Verdant Gryphon og The Cephalopod Yarns. Ikke nettsider enda, men finnes på Ravelry. Begge fører Bugga.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...