mandag 16. juli 2012

Shawl's Galore


 Et nøste Abuelita 3 tråds og en tråd mohair.

Alle sjalene er strikket på samme måte, bare med forskjellig garn og pinner. Oppskriften er enkel;
Legg opp tre masker, strikk tre rett, strikk riller med kast på annenhver pinne. Jeg har brukt ca 150 gram av all type garn.

Tre nøster Pickles thin organic cotton


Samme som det lyseblå.


Tre nøster pickles thin organic cotton og en tråd mohair


Abuelita tjukk merino og Pickles thin organic cotton. 


Tre nøster pickles organic cotton


Tre tråds merino fra Abuelita og en tråd mohair


Tre nøster pickles organic cotton


Tre tråds merino fra Abuelita og en tråd mohair.

Jeg bruker sjalene mye, både sommer og vinter, avhengig av garntype:) Det er de enkle sjalene jeg bruker mest.

Jeg har et nytt på pinnene, Drops Paris på pinne 7, hvitt og grått.



2 kommentarer:

  1. Mange flotte sjal :-) Jeg elsker også sjal :-D

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  2. Hei på deg;)
    Sannelig har du strikket mange flotte!
    Disse sjalene liker jeg godt, det er slike sjal som blir brukt her i huset;)
    Nyt sommeren videre, klem fra meg;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...