tirsdag 31. mars 2015

Flere prosjekter på pinnene

Jeg har ryddet litt i garnhaugen og tilhørende prosjektposer. Det er bare ganske utrolig hvordan garnhaugen bare vokser og hvor mange prosjekter jeg holder på med på en gang.
Bare sånn ut av hodet så holder jeg på med Mariusjakke, tre forskjellige pledd, lue, tre par sokker.
Apropos sokker og lue. Jeg gikk litt amokk hos Ull.no Der fant jeg kvikk lunsj lue og sånne fine rullesokker. Da var det jo bare å legge opp på pinnene.

                                                Bildet er lånt fra ull.no

Men jeg har jo ferdigstilt noe også da. jeg har strikket meg Retrokofta fra Familiens kofteblad.



Den er strikket i Nepal fra Drops. Garnet er mykt og raskt å strikke med på pinne 6mm. Jeg lagde vrangbord som stolper istedenfor hekling som det er i oppskriften. Jakken ble akkurat passe, strikket M. Men den ble litt tung. Superpraktisk hjemmeisofaenjakke.

Her er min vesrsjon av Michael Kors inspirert skjerf. Alle drev jo på å strikket det, så jeg kunne jo ikke være dårligere :)



Skjerfet er ca 2m langt og strikket i Andes fra Drops. Det er strikket i perlestrikk på pinne 9mm.
 
Innimellom så har jeg strikket kluter for salg i eplabutikken min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...