onsdag 24. oktober 2012

Prosjekter i fleng

Jeg blir liksom aldri ferdig med noe om dagen. det er alltid noe spennende nytt å begynne på ellers så er det større prosjekter pågang:) Det er vel sånn det bare er noen ganger.

Her er et utvalg av pågående prosjekter


Skikkelig kosepledd i perlestrikkpå pinne 20 i Drops Polaris. Det skal bli en innflytningsgave. Det går unna!


Fluffy mohair genser til meg selv. Oppskrift og garn hos Pickles.


Restegarns loop som jeg har skrevet om før. Har vel kommet ca halvveis.


Fluffy sjal i mohair og merino. Mønster hos Pickles.


Stripesjal i merino. Rillestrikk, mønster hos Ravelry.


Bellas votter påbestilling i lilla Alfa og glittertråd.

4 kommentarer:

  1. Godt å se at det er flere av oss:) fine prosjekter du har igang!

    SvarSlett
  2. Jeg var SÅ flink lenge, men nå tror jeg at jeg stiller likt med deg igjen ;-) Sånn er det bare når man bobler over av kreativitet :-P

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  3. Nydelig pledd! :) Hvordan er Polaris, loer det mye?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, det loer litt. Jeg puttet det i fryseren og ristet det. Da forsvant mesteparten løse fibre :)

      Slett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...