søndag 28. oktober 2012

Rokk og fiber

Endelig fikk jeg tid til å prøve den nyinnkjøpte rokken min, Ashford Joy.


Den er liten og nett og kommer i hendig bæresekk. Fin å frakte med seg på tur:)



Jeg har 2 kilo med Corriedale tops i lilla og grå. Massevis å øve seg på, samtidig som jeg håper det skal bli noe brukbart garn ut av det tilslutt.
Corriedale, bildet er lånt herfra.

Det begynner å bli et par uker siden jeg gikk på kurset, men det satt i fingrene sånn noenlunde i allefall. Sånn ble resultatet i dag.

Ganske bra det her da, men jeg skal jo lage masse mer. Det er utrolig gøy og avslappende.

Jeg er allerede veldig glad i den fine lille rokken min. Den har mange fine detaljer.




Rokken har to trøer.

Kurs, ull, tops og rokk og masse inspirasjon kan du finne hos Spinnvilt. Det gjør jeg:)

3 kommentarer:

  1. Bærbar rokk..sannelig finnes det meste:)..men jeg vet jeg ikke skal tvinne garnet mitt selv, der går grensa for min arbeidskapasitet;)) ..men du hadde jo noe lekker ull der,da:)

    Ha ei fin ny uke, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  2. Så spennende med rokk da - gleder meg til å se resultatene av all rokkinga ;-)

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  3. Du verden, så kult! Aldri sett den typen. Spennende og moro!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...