fredag 2. mars 2012

Dilla på rosa

Jeg lurer på om det er vårværet som gjør det, men jeg har fått dilla på rosa. Først var det de rosa støvlene og nå er det en ny vridd hals fra Pickles og trekantsjal med stjerner.


Jeg har lagt opp 108 masker på pinne 10 med tjukk merino fra Abuelita.


Mønster og garn finner du her.


Jeg har også begynt på et skikkelig fint stjernesjal også fra Pickles. Dette er strikket i baby merino fra Pickles.


Det var litt fikling på de to første radene. Jeg fikk det ikke skikkelig til, og det ble så løst. Men jeg fant ut at det dro seg til litt noen rader oppover.


Nydelige vårfarger.


Mønsteret og garnet finner du her.

1 kommentar:

  1. Flott hals, og sjalet blir fint. Rosa er absolutt en fin farge:)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...