søndag 11. mars 2012

Ny utgave av MbyM

Endelig er blad nummer 2 i salg! Jeg digger dette bladet. Nr to er om mulig enda bedre enn det første.


Forsiden får meg til å tenke på sommer, varme og drinker med frukt i. Den får meg til å smile:)


Se på denfantastisk fine jakken! Strikket i Art Yarn. Jeg sjekket prisen på garnet og det koster en formue, men det er lov å drømme:)


Nå er det sannelig inn å strikke på maskin igjen! Det finnes en hel del avanserte maskiner på markedet, og de kan gjøre de mest fantastiske ting.


En koselig andefamilie.


Det beste er at det følger med oppskrifter på nesten alt som er omtalt i bladet. Flere garnbutikker er også behjelpelige med å finne det garnet du trenger.

1 kommentar:

  1. Jeg er også kjempeskuffa, men det har jeg jo ikke lagt skjul på inne på forumet, hehe :)

    Det er litt kronglete å legge ut produkter de aller første gangene på pipler, men ikke gi op. Det blir faktisk veldig lett etter 2-3 produkter! Når man lærer seg hvilke "bokser" man bare kan overse er det ikke så ille lengre.

    Gleder meg til å se deg på pipler :)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...