mandag 19. mars 2012

Hals, pledd og sjal

Det er en stund siden jeg faktisk ble ferdig med et prosjekt. Noen ganger er det slik at jeg har en haug pågående prosjekter. Her er noen av de.

Kosepledd på pinne 20. Strikkes i Pickles Fat and Happy. Mønsteret finner du her. Superenkelt mønster, men det blir litt tungt etterhvert:)



Soloppgangssjal, halvveis ferdig. Strikkes på pinne 10 med Tjukk Merino fra Abuelita. Garnet kan kjøpes hos Pickles. Mønsteret finner du her. Litt mer innviklet enn teppet, men det går raskt når du først får taket på det.


Mer garn fra Pickles. Jeg har en plan med det. Det fine gule Tjukk Merino skal bli en lang hals i helpatent, det tror jeg blir superfint. Det hvite og blå bomullsgarnet skal bli to lette sommerhalser. Resten skal bli et stort pledd til hagemøblene mine:) Det er 3 tråds Merino fra Abuelita.

Alt garnet er kjøpt hos Pickles, en fabelaktig butikk som får mye av pengene mine:)





1 kommentar:

  1. Tusen takk for veldig hyggelig kommentar inne hos meg :) Jeg beundrer dere som kan strikke, for det får jeg aldri til! Jeg har prøvd meg på en barnegenser, og bolen ble i størrelse 2 år, og armene i støørelse 0-6 mnd, hehe. Fullstendig kaos og bare rot. Jaja, godt vi kan forskjellige ting :)

    Ha en fin kveld! Klem

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...