tirsdag 25. september 2012

Opprekk

Ja, så ble det som jeg fryktet. Det var ikke mulig å oppdrive et nøste til av Pickles Pure Thick Alpaca i fargen Saffir. Jeg skrev et innlegg om det her, Etterlysning.  Det var ergelig, jeg hadde bare 10 cm igjen å strikke eller noe sånt:( Men jeg har ikke tenkt å gi opp! Jeg skal rekke opp hele greia og begynne pånytt med et halvt pinnenr mindre, da må jeg vel ha nok garn:) Eller jeg lager noe helt annet av garnet, huff, ja ja. Da lærte jeg noe om at oppskrifter og garnmengde ikke alltid stemmer overens og ta ikke for gitt at garntypen/fargen ikke går ut av produksjon:)

Tusen takk til alle som var med på å hjelpe meg!


1 kommentar:

  1. Forferdelig irriterende dette; synd ingen kunne hjelpe deg..men det går hurtigere å rekke opp enn å strikke..hm..:))
    Nyt uka videre, klem;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...