onsdag 26. september 2012

Høstrød baggy lue


Denne luen ble jeg umiddelbart veldig glad i. Den har god passform og er akkurat passe varm.


Jeg har kjøpt mønsteret på Ravelry. Den heter Norie og har et enkelt hullmønster som lager en fin effekt. 


Effekten kommer best frem når jeg benytter ensfarget garn. Her har jeg brukt et nøste og litt til av pickles-extra-fine-merino. Det er fullstendig kløfritt og har en nydelig fargepalett.

Jeg har hoppet over en rad med hullmønster. Jeg synes passformen er bedre sånn, ellers så ble luen litt for lang.

3 kommentarer:

  1. Super fin! Deilig annerledes med hullmønster i lue - så mye fint på Ravelry :)

    SvarSlett
  2. Den var kjempesøt!..og enig med deg, den hullraden var flott!
    Nyt uka mot helg, klem;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...