lørdag 1. september 2012

Yogamatte bag

Jeg har begynt på yogakurs, ashtanga yogakurs, skikkelig styrkeøkt. Da er det jo viktig å ha en god matte, ikke minst noe å ha matten i. Jeg ble inspirert av Pickles sin oppskrift, yogamatte bag. Også var det sånn at jeg hadde tre nøster med pickles-thin-organic-cotton liggende. I oppskriften er det lagt av 5 nøster, men et sted må jeg begynne:) Jeg startet med å følge oppskriften, men fant fort ut at den er det noe som ikke stemmer med. Bunnen ble rar, så jeg heklet rundt og rundt med fastmasker til den har størrelsen til matten min.


Jeg økte litt her og der ettersom det passet.


Når den var stor nok, begynte jeg på luftmasker og løkker. Antallet stemte sånn noelunde:) Det blir ganske bra tror jeg. Så er det bare å hekle den lang nok.



Nå har jeg registrert meg på <a href="http://bloggurat.net/minblogg/registrere/a2e2229efa136b3422ded3d685f1f2803520a023">Bloggurat</a>.



1 kommentar:

  1. Kjempesmart! Disse mattene er jo nesten umulig å frakte, og den blir jo så fin også med trekket på!
    Nyt helga videre, klem;)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...